• Pytania i odpowiedzi

    W tym dziale zamieściliśmy odpowiedzi na pytania, które najczęściej zadają nasi klienci.

    • Chcę złożyć zamówienie, ale nie bardzo wiem, jak to się robi. Czy możecie mi pomóc?

      Jasne! Złożenie zamówienia w naszym sklepie jest bardzo łatwe, wystarczy postępować zgodnie z następującymi krokami:

      a) Wybierz produkt, który Cię interesuje.
      Dla Twojej wygody przygotowaliśmy szereg narzędzi, które pomogą Ci w odnalezieniu interesującej Cię rzeczy. Skorzystać możesz z:
      - filtru płci (system pokaże Ci tylko produkty męskie, damskie lub dziecięce – zgodnie z Twoim wyborem)
      - filtru marek (system pokaże Ci produkty wybranej marki)
      - wyszukiwarki serii (możesz przeglądać konkretne serie produktów, np. Vans Era, New Balance 574 itp.)
      - wyszukiwarki modeli (możesz szukać konkretnych modeli np. Vans Authentic 5U8)

      b) Dodaj produkt do koszyka.
      Kiedy już znajdziesz interesującą Cię rzecz, należy dodać ją do koszyka. Służy do tego ten przycisk (print screen poniżej). Jeżeli po dodaniu produktu stwierdzisz, że chcesz jeszcze coś dokupić, możesz wrócić na stronę sklepu i wybrać kolejne rzeczy. Jeżeli natomiast zmienisz zdanie, możesz bez problemu usunąć produkt z koszyka

      c) Potwierdź zamówienie.
      Twój koszyk jest już wypełniony i chcesz już dokonać zakupu? W takim razie nie pozostaje nic innego jak potwierdzić zamówienie. Po kliknięciu tego przycisku przejdziesz do strony, w której należy podać dane do wysyłki. Kiedy już to zrobisz, kliknij przycisk „Dalej - chcę złożyć zamówienie”.

      d) Dokonaj płatności.
      Voila! Teraz system automatycznie przekieruje Cię do Przelewy24, gdzie należy wybrać sposób płatności (przelew lub karta) i sfinalizować transakcję. To wszystko, pozostaje czekać na doręczenie paczki. :)

    • Jaki jest adres korespondencyjny sklepu?

      Eastend Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
      ul. Galaktyczna 37
      80-299 Gdańsk

    • Jak się z wami skontaktować?

      Mailowo: sklep@eastend.pl
      Telefonicznie: 608-646-655 oraz 506-135-707 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20)

    • Jak mogę zapłacić za zakupy?

      Masz do wyboru następujące opcje:
      - płatność przy odbiorze,
      - płatność z góry - realizowana za pośrednictwem Przelewy24 (przelewy internetowe z większości polskich banków lub płatność kartą).

    • Czy wysyłacie buty za granicę?

      Tak, wysyłamy paczki do wszystkich krajów Unii Europejskiej, w razie potrzeby takiej wysyłki prosimy o kontakt na adres: service@eastend.eu

    • Kiedy będzie dostawa produktu XYZ?

      Dostawy uzależnione są przede wszystkim od stanów magazynowych dystrybutora. Informację o dostawie otrzymujemy od przedstawicieli danej marki z dwu- trzydniowym wyprzedzeniem. Nie jesteśmy zatem w stanie wskazywać konkretnych terminów dostaw. Możemy za to poinformować Was o dostawie na facebooku, co zresztą chętnie czynimy!

    • Złożyłam/-łem zamówienie, ale nie mogę od razu zapłacić.
      Ile mam na to czasu?

      Zazwyczaj czekamy 7 dni. Kiedy ten termin mija, kontaktujemy się z klientem i ustalamy ostateczny termin wpłaty.