W naszym sklepie znajdziesz

134 modele
marki New Balance!

Zobacz pełną ofertę

Popularne serie

New Balance 574 POLO PACK

New Balance 574 POLO PACK Seria New Balance Polo Pack to odsłona kultowego modelu 574, zainspirowana designem koszulek polo. Niewiele jest ubrań, które są tak proste i ikoniczne jak klasyczna „polówka”. Niezbędny element każdej garderoby, idealnie dodaje koloru codziennym stylizacjom. Podobnie jest z kolekcją 574 Polo Pack. Zainspirowane bawełnianymi tkaninami i prostymi, nasyconymi kolorami, buty są łatwe do połączenia z różnymi zestawami ubrań.

Pełna oferta
New Balance 574

New Balance 574 Wysokiej jakości materiały wykonania, gruba, dobrze zamortyzowana podeszwa to charakterystyczne elementy modelu. W butach zastosowano system Encap, czyli technologię wytwarzania podeszwy środkowej, stanowiącej połączenie trwałego stabilnego brzegu wykonanego z poliuretanu i miękkiej amortyzującej warstwy EVA.

Pełna oferta
New Balance 530

New Balance 530 530 to model stylizowany na obuwie biegowe z lat dziewięćdziesiątych. Wykonany z najwyższej jakości materiałów na grubej, dobrze zamortyzowanej podeszwie. Zastosowano w nim system Encap, czyli technologię wytwarzania podeszwy środkowej, stanowiącej połączenie trwałego stabilnego brzegu wykonanego z poliuretanu i miękkiej amortyzującej warstwy EVA.

Pełna oferta
New Balance 996

New Balance 996 New Balance 996 po raz pierwszy pojawiły się w sprzedaży w roku 1989. Zastosowano w nich technologię REV-Lite, polegającą na użyciu innowacyjnej podeszwy środkowej wykonanej z najwyższej jakości materiałów, lżejsza o 30% od innych pianek, przy zachowaniu porównywalnej wydajności. Uwagę przykuwa subtelna sylwetka i retro design.

Pełna oferta
New Balance 580

New Balance 580 Początkowo model 580 to but, który początkowo wypuszczony został wyłącznie na japoński rynek. Od początku był modelem typowo miejskim, a nie jak inne modele biegowym. W modelu użyto techniczną podeszwę z lekką pianką REV-Lite, co pozwoliło znacznie obniżyć wagę buta. Zastosowanie Lightning dry – najwyższej jakości materiału oddychającego pomaga szybko0 odprowadzić nadmiar wilgoci na zewnątrz obuwia.

Pełna oferta
New Balance 410

New Balance 410 Model wzorowany jest na obuwiu biegowym z lat siedemdziesiątych. Obuwie zostało wykonane z połączenia najwyższej jakości materiałów tekstylnych. Amortyzowana podeszwa zapewnia wysoki komfort podczas chodzenia.

Pełna oferta
New Balance 373

New Balance 373 Inspirowane starszym modelem 363. Klasyczny model wykonany z najwyższej jakości zamszu oraz materiałów syntetycznych.

Pełna oferta

New Balance – buty nie tylko dla biegaczy

Czy uwierzysz, że historia New Balance ma ponad 100 lat? Wszystko zaczęło się około roku 1906 w Bostonie, kiedy angielski imigrant, William Riley, postanowił wyjść naprzeciw potrzebom robotników, którzy całe dnie pracowali w pozycji stojącej, obciążając stawy i narażając się na ból stóp i nóg. Riley zaprojektował specjalną wkładkę do obuwia, która wspierała łuk stopy i redukowała poczucie zmęczenia. System wsparcia środkowej części stopy zainspirowany był… kurzą łapą, która dzięki specyficznej budowie zapewnia tym ptakom idealną równowagę i balans podczas poruszania się. Riley wykorzystał to w swoich wkładkach, a pomysł okazał się na tyle dobry, że wkładki, a później buty, zdobywały coraz większe grono zwolenników – nie tylko wśród klasy robotniczej. Z technologii z ochotą korzystali również… policjanci! System opracowany przez Rileya w końcu pomógł im uporać się z dyskomfortem wynikającym z długotrwałego chodzenia i stania.

Na przekór kryzysowi

W 1933 roku wspólnikiem Wiliama Rileya został Arthur Hall – sprzedawca, który pomógł mu dopracować wkładki do butów tak, aby zapewniały jeszcze więcej wygody i amortyzacji oraz chroniły łuk stopy. Śmiałe wizje, wyjątkowa kreatywność oraz ambicje założycieli sprawiły, że dwaj wspólnicy błyskawicznie wyprzedzili konkurencję pod kątem innowacyjności swoich produktów i skutecznie postawili się kryzysowi lat 30-tych.

Biegówki z charakterystyczną „N-ką”

Przełomem okazał się rok 1939, kiedy to powstały pierwsze buty biegowe New Balance, zaprojektowane dla lokalnego klubu sportowego Boston Brown Bag Harriers. Riley sprzedał klubowi sześć par za… 7$! Buty wykonano z czarnej skóry kangura i krepowej podeszwy, co było dość innowacyjnym połączeniem materiałów. Pojawienie się popularnych sportowców bostońskiej drużyny w biegówkach NB, wyznaczyło kierunek dalszego rozwoju przedsiębiorstwa.

Najlepsze buty do biegania

Niecałe dwie dekady później, pieczę na firmą przejęła córka Arthura Halla wraz z mężem, fundując marce zastrzyk gotówki niezbędnej do dalszego rozwoju oraz umożliwiającej pracę nad nowymi technologiami. W 1974 roku w dniu Maratonu Bostońskiego firmę kupił Jim Davis, który bardzo dużą wagę przykładał do podtrzymywania tradycji produkcyjnej i zapewnienia maksymalnej wygody i funkcjonalności obuwia. Rozwój brandu z popularną „N-ką” zaczął nabierać jeszcze bardziej energicznego tempa. W 1976 roku magazyn „Runner’s World” nadał modelowi 320 zaszczytny tytuł najlepszych butów do biegania.

Kampanie reklamowe i promocja brandu

Dziesięć lat później, w 1986 roku, New Balance podpisał pierwszą umowę sponsorską ze znaną osobą. James Worthy, koszykarz i wielka gwiazda NBA, za zareklamowanie butów z charakterystyczną „N-ką” zainkasował milion dolarów. Umowa zakończyła się po roku, a Worthy był pierwszą i ostatnią gwiazdą, która wystąpiła w reklamie New Balance. Ówczesne szefostwo wolało przeznaczyć gażę gwiazdora na badania i produkcję. To właśnie wtedy po raz pierwszy użyto określenia „Endorsed by No One” (reklamowany przez nikogo) w kontekście marki NB.

Sneakersy na miarę dzisiejszych czasów

Dziś New Balance jest wiodącym producentem obuwia biegowego i casualowego. W bogatej ofercie firmy znaleźć można zarówno nowoczesne, wyposażone w najnowsze technologie buty stricte biegowe, jak i lifestyle’owe sneakersy w stylu retro, takie jak popularny model „574” czy „996”. Aktualnie New Balance plasuje się w pierwszej trójce pod względem ilości sprzedanego obuwia sportowego w USA. Co ciekawe, tak imponujące wyniki nie są zasługą znanych twarzy na billboardach. Marka nie zatrudnia do promocji ani popularnych sportowców, ani celebrytów, wychodząc z założenia, że jej produkty bronią się same swoją jakością. Zamiast przeznaczać niebagatelne kwoty na gaże dla gwiazd, brand woli wydać je na badania nad nowymi technologiami. I dzięki temu sneakersy z „N-ką” na cholewie to symbol naszych czasów oraz obuwie o statusie kultowego!