• WYMIANA / ZWROT / REKLAMACJA

    Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak dokonać zwrotu, wymiany bądź reklamacji zakupionych u nas rzeczy.

    • Czy mogę dokonać wymiany lub zwrotu zakupionego towaru?

      Jak najbardziej. W naszym sklepie masz możliwość dokonania wymiany lub zwrotu towaru w ciągu aż 365 dni od dnia otrzymania paczki (pamiętaj tylko, że buty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania). Co więcej – jest to całkowicie darmowe. Poniżej znajdziesz instrukcje, jak to zrobić.

    • Jeżeli masz utworzone indywidualne konto klienta

      Zaloguj się w zakładce „Moje konto”. W zakładce Moje konto zobaczysz zrealizowane zamówienia, wybierz to, które chcesz zmodyfikować i w rozwijalnym pasku wybierz odpowiednią opcję („zwrot”, „wymiana”, „reklamacja”).

      Za pomocą kolumny po lewej stronie wybierz sposób dostarczenia przesyłki. Może to być kurier lub Paczkomaty InPost. Jeżeli chcesz zwrócić paczkę osobiście bądź przesłać pocztą, należy wybrać opcję „Inne”. Pamiętaj, że kurier i Paczkomaty są darmowe. Jeżeli zwracasz produkt, napisz z jakiego powodu.

      Jeżeli odsyłasz produkt do reklamacji, podaj datę wystąpienia wady (w przybliżeniu) oraz opisz ją nam. Postaraj się, aby opis wady był możliwie jak najdokładniejszy. Na koniec kliknij przycisk „Chcę wysłać wybrane produkty”.

      Wpisz adres, pod który ma przyjechać kurier aby odebrać paczkę oraz datę, kiedy ma to nastąpić albo wybierz Paczkomat, za pomocą którego dokonasz zwrotu. Pamiętaj, że data musi być dniem roboczym, ponieważ kurierzy nie pracują w weekendy i święta. Bardzo ważne jest również, aby przed przyjazdem kuriera paczka była spakowana i gotowa do wysyłki. W przeciwnym wypadku kurier może odmówić przyjęcia paczki. Wskazany przez Ciebie adres nie musi być adresem domowym. Istotne jest to, aby w podanym miejscu był ktoś (Ty lub zaufana osoba), która będzie poinformowana o całej sprawie i będzie mogła przekazać paczkę kurierowi.

      To wszystko! Przebieg całego procesu można śledzić za pomocą swojego konta.

    • Jeżeli nie masz indywidualnego konta klienta.

      Jeżeli nie posiadasz u nas konta klienta, zakupiony u nas produkt należy odesłać samodzielnie. Do Ciebie należy wybór sposobu, w jaki tego dokonasz. Wychodząc jednak naprzeciw Twoim oczekiwaniom proponujemy wysyłkę towaru, która odbywa się na nasz koszt poprzez „Szybkie zwroty”.

      Do odesłanego produktu należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny, który znajdziesz tutaj. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi posprzedażnej.