1. OPCJE DOSTAWY

Wysyłka kurierem DHL – GRATIS dla zamówień powyżej 150 zł.

W przypadku zamówień o wartości poniżej 150 zł (z uwzględnieniem rabatów), koszt wysyłki do dowolnego miejsca w Polsce wynosi tylko 10 zł. Nasze paczki doręcza firma kurierka DHL. Jest to najszybsza forma dostawy – większość paczek dociera do naszych klientów NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO po ich wysłaniu.

Odbiór w punkcie – GRATIS dla zamówień powyżej 150 zł.

W przypadku zamówień o wartości poniżej 150 zł (z uwzględnieniem rabatów), koszt wysyłki do dowolnego punktu odbioru w Polsce wynosi tylko 10 zł. Paczka dostarczana jest do Paczkomatu lub punktu Paczka w Ruchu i innych operatorów, który klient wskazał przy składaniu zamówienia. Zaletą dostawy do punktu jest wygoda związana z brakiem konieczności dostosowania się do godzin pracy kuriera.

W PRZYPADKU PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM KOSZT WYSYŁKI NIE ZMIENIA SIĘ.

2. OPCJE PŁATNOŚCI

Skorzystaj z płatności elektronicznych Blue Media (BLIK, przelew internetowy, karta płatnicza)
lub zapłać gotówką przy odbiorze.

Obsługujemy karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Przy płatnościach kartą czas realizacji zamówienia musi być wskazany od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji.

Płatność przy odbiorze dostępna jest tylko z formą wysyłki Kurier DHL.

3. Pytania i odpowiedzi

Jak mogę skontaktować się z kurierem?
Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi DHL bądź Paczkomatów InPost. Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas. Infolinia DHL: 42 6 345 345. Paczkomaty InPost: 801 400 100 (telefony stacjonarne) lub 722 444 000 (telefony komórkowe).

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Jak najbardziej, zarówno kurier DHL jak i Paczkomaty InPost oferują możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy.

Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?
Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.