1. OPCJE DOSTAWY

Wysyłka kurierem GLS – GRATIS dla zamówień powyżej 150 zł.

W przypadku zamówień o wartości poniżej 150 zł (z uwzględnieniem rabatów), koszt wysyłki do dowolnego miejsca w Polsce wynosi tylko 10 zł. Nasze paczki doręcza firma kurierka GLS. Jest to najszybsza forma dostawy – większość paczek dociera do naszych klientów NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO po ich wysłaniu.

Odbiór w punkcie – GRATIS dla zamówień powyżej 150 zł.

W przypadku zamówień o wartości poniżej 150 zł (z uwzględnieniem rabatów), koszt wysyłki do dowolnego punktu odbioru w Polsce wynosi tylko 10 zł. Paczka dostarczana jest do Paczkomatu lub punktu Paczka w Ruchu i innych operatorów, który klient wskazał przy składaniu zamówienia. Zaletą dostawy do punktu jest wygoda związana z brakiem konieczności dostosowania się do godzin pracy kuriera.

W PRZYPADKU PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM KOSZT WYSYŁKI NIE ZMIENIA SIĘ.

2. OPCJE PŁATNOŚCI

Zapłać przy odbiorze, skorzystaj z Płatności PayU (przelew z konta, karta płatnicza), możesz również wybrać Twisto i zapłacić za 21 dni, bez żadnych dodatkowych kosztów!

PayU
PayU
3. Płatności Twisto

Co to jest Twisto?
Metoda zakupu, która pozwala Ci zapłacić za zamówienie po uprzednim sprawdzeniu go w domu. Bez rejestracji!

Jak mogę skorzystać z Twisto?
Wybierz Zakup z Twisto na etapie wyboru metody płatności za zamówienie – tylko tyle, jednym kliknięciem!

Kiedy i jak dokonuję płatności do Twisto?
Masz 21 dni na opłacenie zakupów. Wszystkie niezbędne informacje otrzymasz mailowo.

Ile kosztuje korzystanie z Twisto?
Twisto nic Cię nie kosztuje, płacisz jedynie za swoje zamówienie.

Potrzebujesz więcej informacji?
Nasze wsparcie klienta jest dostępne od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00 pod numerem +48 22 263 02 10 oraz mailowo na [email protected]

4. Pytania i odpowiedzi

Jak mogę skontaktować się z kurierem?
Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi GLS bądź Paczkomatów InPost. Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas. Infolinia GLS: 804 262 262 (dla telefonów stacjonarnych) lub 46 814-82-20 (dla telefonów komórkowych). Paczkomaty InPost: 801 400 100 (telefony stacjonarne) lub 722 444 000 (telefony komórkowe).

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Jak najbardziej, zarówno kurier GLS jak i Paczkomaty InPost oferują możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy.

Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?
Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.