1. OPCJE DOSTAWY

Wysyłka kurierem GLS – GRATIS dla zamówień powyżej 150 zł.

W przypadku zamówień o wartości poniżej 150 zł (z uwzględnieniem rabatów), koszt wysyłki do dowolnego miejsca w Polsce wynosi tylko 10 zł. Nasze paczki doręcza firma kurierka GLS. Jest to najszybsza forma dostawy – większość paczek dociera do naszych klientów NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO po ich wysłaniu.

Paczkomaty InPost – GRATIS dla zamówień powyżej 150 zł.

W przypadku zamówień o wartości poniżej 150 zł (z uwzględnieniem rabatów), koszt wysyłki do dowolnego Paczkomatu w Polsce wynosi tylko 10 zł. Paczka dostarczana jest do Paczkomatu, który klient wskazał przy składaniu zamówienia. Zaletą dostawy do Paczkomatu jest wygoda związana z brakiem konieczności dostosowania się do godzin pracy kuriera.

W PRZYPADKU PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM KOSZT WYSYŁKI NIE ZMIENIA SIĘ.

2. OPCJE PŁATNOŚCI

Zapłać przy odbiorze lub skorzystaj z Płatności Przelewy24 (przelew z konta lub karta płatnicza).

3. Płatności MasterPass

To wygodna forma płatności internetowych. Dzięki swojej funkcjonalności przyśpiesza proces zakupowy i zwiększa wygodę. Usługa jest dostępna na smartfonie, tablecie i na komputerze, niezależnie od czasu i miejsca dokonywania zakupu. Rejestracji dokonuje się tylko raz i nie ma konieczności wprowadzania danych na nowo, przy każdym kolejnym zakupie. Metoda pozwala na rejestrację dowolnej karty (MasterCard, Maestro, Diners Club International, VISA etc).

4. Pytania i odpowiedzi

Jak mogę skontaktować się z kurierem?
Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi GLS bądź Paczkomatów InPost. Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas. Infolinia GLS: 804 262 262 (dla telefonów stacjonarnych) lub 46 814-82-20 (dla telefonów komórkowych). Paczkomaty InPost: 801 400 100 (telefony stacjonarne) lub 722 444 000 (telefony komórkowe).

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Jak najbardziej, zarówno kurier GLS jak i Paczkomaty InPost oferują możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy.

Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?
Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.

SuperszybkaRealizacja zamówień
Wysyłkazagraniczna

więcej informacji

Zwroty,Wymiana i reklamacje

więcej informacji