1. OPCJE DOSTAWY

Wysyłka kurierem GLS – GRATIS dla zamówień powyżej 150 zł.

W przypadku zamówień o wartości poniżej 150 zł (z uwzględnieniem rabatów), koszt wysyłki do dowolnego miejsca w Polsce wynosi tylko 10 zł. Nasze paczki doręcza firma kurierka GLS. Jest to najszybsza forma dostawy – większość paczek dociera do naszych klientów NASTĘPNEGO DNIA ROBOCZEGO po ich wysłaniu.

Paczkomaty InPost – GRATIS dla zamówień powyżej 150 zł.

W przypadku zamówień o wartości poniżej 150 zł (z uwzględnieniem rabatów), koszt wysyłki do dowolnego Paczkomatu w Polsce wynosi tylko 10 zł. Paczka dostarczana jest do Paczkomatu, który klient wskazał przy składaniu zamówienia. Zaletą dostawy do Paczkomatu jest wygoda związana z brakiem konieczności dostosowania się do godzin pracy kuriera.

W PRZYPADKU PŁATNOŚCI ZA POBRANIEM KOSZT WYSYŁKI NIE ZMIENIA SIĘ.

2. OPCJE PŁATNOŚCI

Zapłać przy odbiorze lub skorzystaj z Płatności Przelewy24 (przelew z konta lub karta płatnicza).

3. Płatności MasterPass

To wygodna forma płatności internetowych. Dzięki swojej funkcjonalności przyśpiesza proces zakupowy i zwiększa wygodę. Usługa jest dostępna na smartfonie, tablecie i na komputerze, niezależnie od czasu i miejsca dokonywania zakupu. Rejestracji dokonuje się tylko raz i nie ma konieczności wprowadzania danych na nowo, przy każdym kolejnym zakupie. Metoda pozwala na rejestrację dowolnej karty (MasterCard, Maestro, Diners Club International, VISA etc).

4. Płatności Kup na Kreskę

Kup na kreskę to serwis oferujący usługę „kup teraz/zapłać później”, dzięki której robiąc zakupy w sklepach internetowych zamawiasz produkty, za które możesz zapłacić w ciągu 14 dni! Jeśli potrzebujesz więcej czasu, możesz również rozłożyć płatność na wygodne raty.
W kwestii finansów liczy się bezpieczeństwo. Dlatego w serwisie Kup na kreskę nie ma żadnych ukrytych opłat – z góry wiesz ile zapłacisz!
Dzięki transakcjom z serwisem Kup na kreskę robiąc zakupy online nie musisz podawać danych konta bankowego ani numeru kart kredytowych.

4. Pytania i odpowiedzi

Jak mogę skontaktować się z kurierem?
Aby skontaktować się z kurierem, należy zadzwonić do biura obsługi GLS bądź Paczkomatów InPost. Do kontaktu z kurierem niezbędny będzie numer przesyłki, który znajdziesz w mailu od nas. Infolinia GLS: 804 262 262 (dla telefonów stacjonarnych) lub 46 814-82-20 (dla telefonów komórkowych). Paczkomaty InPost: 801 400 100 (telefony stacjonarne) lub 722 444 000 (telefony komórkowe).

Czy mogę śledzić moją przesyłkę?
Jak najbardziej, zarówno kurier GLS jak i Paczkomaty InPost oferują możliwość śledzenia przesyłki, dzięki czemu możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka. Aby sprawdzić lokalizację przesyłki, wystarczy podać numer paczki w odpowiednim okienku na głównej stronie dostawcy.

Gdzie znajdę numer mojej przesyłki?
Przyślemy Ci go mailem po nadaniu paczki. W każdej chwili możesz także sprawdzić go w historii zamówień, po zalogowaniu się na swoje konto.