Pobierz darmową aplikację Sprawdź możliwości

  • ZWROT / REKLAMACJA

    Tutaj znajdziesz szczegółowe informacje o tym, jak dokonać zwrotu bądź reklamacji zakupionych u nas rzeczy.

    • Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego towaru?

      Jak najbardziej. W naszym sklepie masz możliwość dokonania zwrotu towaru w ciągu aż 365 dni od dnia otrzymania paczki (pamiętaj tylko, że buty nie mogą nosić żadnych śladów użytkowania). Co więcej – jest to całkowicie darmowe. Poniżej znajdziesz instrukcje, jak to zrobić.

    • Jeżeli masz utworzone indywidualne konto klienta

      Zaloguj się w zakładce „Moje konto”. W zakładce Moje konto zobaczysz zrealizowane zamówienia, wybierz to, które chcesz zmodyfikować i w rozwijalnym pasku wybierz odpowiednią opcję („zwrot”, „reklamacja”).

      Za pomocą kolumny po lewej stronie wybierz sposób dostarczenia przesyłki za pośrednictwem kuriera GLS. Jeżeli chcesz zwrócić paczkę osobiście bądź przesłać pocztą, należy wybrać opcję „Inne”. Pamiętaj, że kurier jest darmowy. Jeżeli zwracasz produkt, napisz z jakiego powodu.

      Jeżeli odsyłasz produkt do reklamacji, podaj datę wystąpienia wady (w przybliżeniu) oraz opisz ją nam. Postaraj się, aby opis wady był możliwie jak najdokładniejszy. Na koniec kliknij przycisk „Chcę wysłać wybrane produkty”.

      Wpisz adres, pod który ma przyjechać kurier aby odebrać paczkę oraz datę, kiedy ma to nastąpić. Pamiętaj, że data musi być dniem roboczym, ponieważ kurierzy nie pracują w weekendy i święta. Bardzo ważne jest również, aby przed przyjazdem kuriera paczka była spakowana i gotowa do wysyłki. W przeciwnym wypadku kurier może odmówić przyjęcia paczki. Wskazany przez Ciebie adres nie musi być adresem domowym. Istotne jest to, aby w podanym miejscu był ktoś (Ty lub zaufana osoba), która będzie poinformowana o całej sprawie i będzie mogła przekazać paczkę kurierowi.

      To wszystko! Przebieg całego procesu można śledzić za pomocą swojego konta.

    • Jeżeli nie masz indywidualnego konta klienta.

      Jeżeli nie posiadasz konta klienta, zakupiony u nas produkt należy odesłać samodzielnie. Do Ciebie należy wybór sposobu, w jaki tego dokonasz. Wychodząc jednak naprzeciw Twoim oczekiwaniom proponujemy wysyłkę towaru za pośrednictwem kuriera GLS. W celu zamówienia kuriera należy napisać prośbę mailowo na adres: [email protected] Prośba powinna zawierać :

      - imię i nazwisko;
      - adres odbioru przesyłki;
      - telefon kontaktowy.

      Do odesłanego produktu należy dołączyć dowód zakupu oraz wypełniony formularz reklamacyjny, który znajdziesz [tutaj]. W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi posprzedażnej.